.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارمندان گيلاني همچنان منتظر دريافت سبد كالاي رمضان هستند
به‌رغم پايان يافتن ماه مبارك رمضان و وارد شدن به ماه شوال شمار زيادي از كارمندان گيلاني همچنان منتظر دريافت سبد كالاي رمضان هستند. تاكنون "سبد كالاي ماه رمضان، ويژه كاركنان دولت" در برخي از تعاوني‌هاي ...
كارمندان گيلاني همچنان منتظر دريافت سبد كالاي رمضان هستند

به‌رغم پايان يافتن ماه مبارك رمضان و وارد شدن به ماه شوال شمار زيادي از كارمندان گيلاني همچنان منتظر دريافت سبد كالاي رمضان هستند.

تاكنون "سبد كالاي ماه رمضان، ويژه كاركنان دولت" در برخي از تعاوني‌هاي گيلان توزيع نشده و يا اينكه به صورت مرحله‌اي و با توزيع چند قلم كالا در برخي از تعاوني‌ها انجام شده است.

اين درحالي است كه مسوولان ذيربط قبل ازآغاز ماه مبارك رمضان وعده داده بودند به‌منظور رفاه حال مردم در ماه مبارك رمضان، سبدي از چند كالاي اساسي شامل روغن نباتي، شكر، برنج، عدس و لوبيا و گوشت مرغ در قبال دريافت ‪۱۷۰‬ هزار ريال به كاركنان دولت عرضه خواهد شد.

تاخير در ارايه اين كالاها، نامناسب بودن نحوه توزيع آن و بلاتكليفي كاركنان براي دريافت كالاها، سبب نارضايتي و گله‌مندي جمع كثيري از آنان شده است.

جمعي از كارمندان با انتقاد از اين وضعيت در گفت و گو با ايرنا، اظهارداشتند: از زمان توزيع بن‌ها، بارها با فروشگاه‌هاي مربوط تماس گرفته و يا مراجعه كرده‌ايم، ولي هنوز جواب درستي در اين زمينه دريافت نكرده‌ايم.

از سوي ديگر تعاوني‌ها و مراكزي هم كه توزيع چند قلم از كل اين كالاها را انجام مي‌دهند با ازدحام جمعيت و شلوغي مواجه شده و مشكلات زيادي از اين بابت براي دريافت‌كنندگان به وجود آمده است.

علاوه بر اينكه تعدادي از كارمندان دولت هم كه فاقد تعاوني متمركزي هستند، براي دريافت سبد كالايي ويژه ماه رمضان دچار سردرگمي شده‌اند چرا كه كمتر فروشگاه و يا تعاوني، حاضر به پذيرش اين بن‌ها هستند.

توزيع چند قلم كالا در هر مرحله هم از ديگر مواردي است كه نارضايتي كارمندان را به دنبال داشته است.

يكي از كارمندان دواير دولتي در اين رابطه گفت: چرا همه اقلام سبد كالا به يكباره توزيع نمي‌شود تا براي دريافت هر كالا، مجبور به چندين بار ايستادن در صف نباشيم.

ازسوي ديگر، در حالي مشمولين دريافت سبد كالاهاي ماه رمضان از عدم توزيع اين كالاها و يا نحوه توزيع آن گله‌مندند، كه درمقابل دريافت‌كنندگان اين كالاها هم از كيفيت پايين كالاهاي توزيع شده و نامرغوب بودن برخي از اين كالاها ناراضي‌اند.

به گفته برخي از كارمندان، برنجي كه با بن به آنان داده شده مرغوب نيست و شپشك زده است و حبوبات آن هم بوي كهنگي و نم مي‌دهد و يا به صورت مخلوط با لوبياي نامرغوب عرضه مي‌شود، درحالي كه توقع اين بود كه كيفيت كالاهاي درنظر گرفته شده براي ماه مبارك رمضان از مرغوبيت بيشتري برخوردار باشد.

رييس سازمان بازرگاني استان گيلان هم در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا، در خصوص تاخير در توزيع سبد كالايي، گفت: مشكل اصلي عدم توزيع و يا تاخير در توزيع اين كالاها، مربوط به شركتهاي تعاوني است كه يا مبلغ مورد نظر را به تهران واريز نكرده و يا براي تحويل كالا از شركت غله و خدمات بازرگاني با مشكل مواجه‌اند.

"سياوش اميني" افزود: در راستاي پيگيري اين موضوع وقتي علت عدم توزيع اين كالاها توسط شركتهاي تعاوني را از شركت غله استان جويا شديم آن شركت هم عدم مراجعه تعاوني‌ها براي دريافت كالاها را دليل بروز اين مشكل، عنوان كرده است.

وي گفت: سازمان بازرگاني استان با جديت پيگير اين كار است، تا اين كالاها در اسرع وقت و به نحو مطلوب در اختيار كارمندان قرار گيرد و حتي براي بررسي بيشتر اين موضوع و تسريع در روند توزيع اين كالاها، نشست ويژه اي با دست اندركاران آن در چند روز گذشته برگزار شده است.

"اميني" اظهار داشت: از زمان توزيع اين كالاها در استان، تاكنون ‪ ۱۷۰‬تن برنج، ‪ ۱۳۰‬تن روغن، ‪ ۹۰‬تن شكر، ‪ ۱۰‬تن عدس، ‪ ۵۶‬تن لوبيا و ‪ ۲۰‬تن كره توزيع شده است.

وي با تاييد كيفيت پايين برخي از كالاها ارايه شده از جمله لوبيا، گفت:
باتوجه به اهميت اين مساله و لزوم ارايه كالاهاي مرغوب به مردم، موضوع را به صورت كتبي به تهران منعكس كرده‌ايم تا مورد بررسي قرار گيرد.

"اميني" خاطر نشان ساخت: اين كالاها به تدريج در حال توزيع است و بن‌ها نيز تا پايان آذرماه اعتبار دارند.

وي گفت: كاركنان مي‌توانند براي جلوگيري از ازدحام جمعيت با اعزام يك نماينده از آن اداره نسبت به دريافت كالاهاي تمامي كاركنان خود اقدام كنند.

مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه هفت، هم گفت: هيچ مشكلي از نظر تامين كالا در استان وجود ندارد.

"سيدمومن نيافر" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: دريافت اين كالاها منوط به‌تسويه حساب وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها با ستاد بسيج اقتصادي كشور است و باتوجه به مشكل نقدينگي برخي از تعاوني‌هاي استان و تاخير در امور تسويه حساب، كار دريافت كالاها نيز با تاخير انجام مي‌شود.

وي گفت: سيستم تامين، خريد، حمل و نقل و توزيع اين كالاها همانند يك زنجيره مرتبط با هم هستند كه اختلال در هر يك از اين موارد سبب بروز مشكل مي‌شود.

"نيافر" افزود: اقلام تعيين شده در سبد كالاي ماه رمضان پس از خريداري و ذخيره‌سازي در اختيار شركت تعاوني‌هاي فرهنگيان، كارمندان دولت، اتكا و امكان قرار مي‌گيرد.

وي گفت: گرچه كيفيت برخي از كالاهاي يارانه‌اي ارايه شده از جمله لوبيا و برنج، ممكن است مطابق با كيفيت مدنظر مشتريان نباشد اما درصورت بروز مشكل و نامرغوب بودن اين كالاها، نسبت به تعويض آن اقدام خواهيم كرد.

به نظر مي‌رسد با توجه به اتمام ماه رمضان و كاهش تقاضاها براي خريد كالاها، لازم است مسوولان و متوليان امر با برنامه‌ريزي بيشتر و ارايه كالاهاي مرغوب‌تر به كارمندان، رضايت و امنيت خاطر اين قشر از فعالان جامعه را كه نقشي مهمي در پيشبرد همه جانبه كشور دارند، فراهم كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مهر 1387
انشا ا... شعبان.......
نا شناس 14 مهر 1387
متاسفانه تعداد زيادي از همكاران ما در ادارات مازندران هم هنوز سبد خواربار رانگرفتند آنهايي هم كه گرفتند مرغ نگرفتند چون تازه جوجه ريخته بودند.
منابع موثق تاكيد دارند احتمالا تا يك ماه ديگه جوجه ها رشد كرده وبه وزن مطلوب مي رسند ناراحت نباشيد ......
نا شناس 14 مهر 1387
واقعا بايد از كساني كه اين طرحها را پيشنهاد دادند پرسيد تا حالا كجا بودند با اين همه نبوغ فكري .
براي خودمان وكارمند جماعت متاسفيم .بخاطر 230000ريال بايد ساعتها در صف ايستاد تا چند تا وسيله آشغال بگيريم
آيا بهتر نيست روش ديگري را جايگزين اين طر حها كرد شما كه در انواع تبليغات تلوزيوني در باره صرفه جويي صحبت مي كنيد چرا براي وقت ما ارزش قايل نيستيد.و خودتان به ان عمل نمي كنيد.
نا شناس 16 مهر 1387
مرغ پر ,گوشت پر,سبد پر ,ديروز از ساعت 10صبح تا ساعت 30/12در صف گرفتن سبد كالا در فروشگاه استانداري بودم كه فروشنده اعلام كرد تمام شده است .البته اين چندمين بار است كه اين اتفاق ميافتد و ما تاكنون چشمان حيرت رده مان به جمال سبد كالا منور نشذه است .خواهشم اين است قبل از توزيع كوپن ,بن يا هرچيز ديگر از شعاربپرهيزندو به برنامه ريزي درست بپردازند.
نا شناس 8 آذر 1391
ما کارمندان دانشگاه پیام نور استان گیلان بعد از گذشت 3 ماه هنوز خود بن هارا دریافت نکرده ایم چه برسد که کالا دریافت کنیم
نا شناس 8 آذر 1391
ما کارمندان دانشگاه پیام نور استان گیلان بعد از گذشت 3 ماه هنوز خود بن هارا دریافت نکرده ایم چه برسد که کالا دریافت کنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.